2013-03-25

[UPDATE] A kormány kommunikációja ismét "jobbanteljesit"

Ma reggel iskolába rohanván, a szokásos reggeli Metropolt megkapván
került kezembe a kormány legújabb "mi vagyunk a királyok!" reklámja.
Jót derültem rajta.

"Melyik országban csökken 10 százalékkal a rezsi idén januártól?" -
hangzik a költői (?) kérdés, kicsit furán így márciusban. A
narancssárga szövegbuborék, amely végülis hasonlít arra, ahogyan az
okostelefonokra megérkezhetett a BM sms-e, válszt is ad erre az
sms-játék színvonalú kérdésre. Persze a látszat kedvéért ott vannak
kicsiben Szlovákia, Németország (Miért pont ők? Őket utálnák
leginkább?), és a legjobb, "Egy országban sem", ez igazán humoros. A
fidesz-narancs buborék színe alig különbözik a magyar zászló ikon
felső sávjának színétől. Mostmár a trikolor felső sávja narancssárga
lesz? Esetleg a közepébe az eredetileg tervezett korinthoszi akantusz
levéllel dekorált címer helyett Fidesz-logó is bekerül?
Lényeg a lényeg, a kormánynak megint sikerült egy olyan reklámot
produkálnia, amin jót derülhet az egész ország. Köszönjük!
Várom a mémeket kommentben! :)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...