Amióta a Coca-Cola elindította Magyarországon az Ausztriából importált marketingfogását, a neves kólásüvegeket, és lassan, de biztosan a hozzá tartozó reklámkampány is megyeget, azóta bizonyára egyre kedvtelenebbek az Eufrozinák, a Józsuék, a Leokádiákról nem is beszélve (létező női név, bár nem hinném, hogy hívnak így bárkit is). Ráadásul a Coca-Cola egyes nevekben túlbuzgó is volt, hiszen Gergely feliratú italt például nem találni, csak Gergőt, noha nem mindenki használja így a nevét. Most a Coca-Colának sikerült megint valami vadiújat kitalálni: az öntapadós matricát. Bizony! Na, de térjünk a tárgyra! Szegeden ha július 21-én, 22-én a Tesco-ban, vagy augusztus 31-én az Árkádban, ha viszel egy doboz kólát, amelyen egy becenév van, mint pl. Haver, akkor ráírnak neked bármit. Remélem tényleg bármit, nem csak rendes neveket, mert akkor jöhet a JuCyKa WaGyok, a Julcsicskácska, a Pingu felíratú kóla.
De azért jöjjenek a nevek is!
Az igazi poén azonban az lenne, ha valaki kérne például Pepsi feliratút, bár nem adnának, az biztos, kíváncsi lennék a reakciójukra. Esetleg egy ilyen?
Kár, hogy Orbán nem most kötött „hűha de jó” partnerséget a Coca-Colával, mert akkor biztos csináltak volna ilyet neki:
Bár én inkább ilyet adnék neki
Neked is egy Coca-Cola - itt csinálhatsz egyelőre virtuális kólát barátaidnak. Majd egy későbbi posztban azt is megmutatom, hogy egy kis trükkel saját feliratot is rátehetsz. Ezek is így készültek.
No comments:
Post a Comment